Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Kimera bemutatja a hatszáz lóerős EVO38-at

Az olasz cég néhány éve mutatta be a Lancia 037 ralliautó alapjain nyugvó EVO37-esét, most pedig tovább finomított-javított rajta, inyenceknek való gépkocsit varázsolva belőle. A névadással nem sokat teketóriázott: kódnévben szereplő utolsó számjeget eggyel növelte, és így lett EVO 38-as a kívül-belül korszerűsített sportautó. Ide tartozik, hogy Walter Röhrl 1983-ban nyerte meg a több mint százéves múltra visszatekintő Monte Carlo-ralit egy Lancia Rally 037-essel, ez volt az utolsó hátsókerék-meghajtású autó, amelyik vb-címet nyert. Anno a Lancia is tervezett 038-as modellt, de ez vágyálom maradt csupán, ezért az EVO38-asra tekinthetünk némileg úgy, mint egy régi álom megvalósulására. Az EVO38-as elődje amolyan modernizált és tuningolt változata lett. Erősebb turbófeltöltő, hatékonyabb légbefúvó rendszer és változó szerepvezérlés révén a benzint emésztő 2,1 literes motor még izmosabb, 600 lóerős lett 580 Nm-s forgatónyomatékkal. Az autó hatfokozatú kéziváltót kapott. Leginkább az ös...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu