Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Toyota és a Lexus is támogatja az amerikai focit

Az amerikaifutball-bajnokság éves döntője, a Super Bowl az észak-amerikai sportélet legismertebb, legnézettebb és legtöbb reklámbevételt hozó eseménye. A Toyota Motor North America tavaly ősszel írt alá több évre szóló autóipari főtámogatói szerződést a sportág legnagyobb szövetségével, az NFL-lel, és ennek keretében a február 11-én, vasárnap - magyar idő szerint már hétfőn - ötvennyolcadik alkalommal megrendezésre kerülő döntőn is részt vesz, méghozzá számos minőségben. Az autógyártó hozzájárul a döntőt megelőző négy napban a nézők szórakoztatásáról folyamatosan gondoskodó Super Bowl élménypark működtetéséhez. Itt többek között interaktív játékok, NFL-kiállítások és exkluzív autogramosztások várják a közönséget. Szintén itt kerül sor arra a versenyre, amelyen a legügyesebb, legszerencsésebb játékos VIP belépőt nyerhet a Toyotától a következő szezon Super Bowl döntőjére. Tartalomszolgáltatóként is a legjelentősebbek között lesz a Toyota: saját stúdiót működtet a Super Bowl sajtósátr...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu