Brandépítés – 2024, 2023. december 7.
A beérett brand magától is termeli, növeli a bevételt és a hűséges vásárlók számát. Nagy bajtól menekülhetünk meg, ha azonnal észrevesszük, hogy romlik a márkánk reputációja.Nem úgy megy át az üzenet, ahogyan szeretnénk. Vagy megváltozott a közvélemény hangulata iránta. Rögtön változtassunk a brandingen, tehát a márkastratégián és annak érvényesítésén minden külső és belső kommunikációban! Csak az alapértékekhez, üzenetekhez ne nyúljunk! Az eszköztárat viszont folyamatosan igazítsuk a nagyon gyorsan változó fogyasztói szokásokhoz! Az elmúlt években sokkal érzékenyebbek, indulatosabbak lettek az emberek. Időben vegyük észre a márkánk körüli hangulatváltozást! Hogyan kell brandet, márkát építeni 2024-ben? Egy biztos! Másként, mint eddig! Hol erősítsünk, mikor legyünk óvatosabbak, milyen új eszközöket, újdonságokat, technológiavezérelt segítségeket vegyünk igénybe a sikeres brandépítéshez? A szakma legjobbjai várják a PP – BKIK kilencedik „Brandépítés” konferenciáján, hogy elmondják, m...
- Hirdetés -