Az elektromos és kínai autók történelmi kihívást jelentenek a hagyományos gyártóknak
A müncheni autókiállítás kínai látogatókkal és kiállítókkal mutatkozott be, akiknek célja Európa meghódítása. Sok ismert és kevésbé ismert márka képviseltette magát, de egy dolog világos volt: mindannyian készen állnak a hazai területen zajló európai versenyre. Európai terjeszkedési stratégiájuk részeként feltűnően sok európai kereskedő osztozik ebben a nézetben, Az eseményen sok potenciális partner volt jelen, akik kínai márkákat képviselnének. Az MG márka idén több mint 1%-os részesedést szerez az európai piacon, és mások is hasonló eredményre számíthatnak a közeljövőben. 2030-ra könnyen elképzelhető, hogy a kínai márkák összesített piaci részesedése meghaladhatja a 10%-ot, legalábbis némi európai gyártással a vezető szereplők részéről. Ezt a 10%-os részesedést a hagyományos márkák rovására érik el, nem pedig piacbővítéssel, így a hagyományos gyártóknak fel kell készülniük a következő versenyre. Ezen túlmenően a kínai kihívás második dimenziója az otthoni piacuk erősödése. Az elmú...
- Hirdetés -