Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Újabb területen bizonyult elsőnek a Lexus

Az autóipar és -kereskedelem kétségtelenül történelmi mélyponton áll világszerte: az elmúlt évek egymást súlyosbító nehézségei – a globális koronavírus-járvány, a beszállítói hálózatból átgyűrűző problémák és a gazdasági válság – következtében a keresleti és a kínálati oldalon egyaránt problémákkal kell hogy szembenézzenek az iparági szereplők. Egyrészt az elvártnál kevesebb autót tudnak gyártani, ami a szállítási határidők soha nem tapasztalt mértékű és spektrumú növekedését okozta. Másfelől bizonyos régiókban érezhetően megcsappant a vásárlási kedv – a két, egymásnak látszólag ellentmondó trend együtt azt eredményezi, hogy az autógyártóknak minden eddiginél körültekintőbben kell elosztaniuk a piacokon a korlátozottan rendelkezésre álló modelljeiket. Ezt nevezzük készlethatékonyságnak, és ennek a képességeknek a megléte vagy hiánya most különösen befolyásolja az autógyártók piaci teljesítményét. Ennek a készlethatékonyságnak a mérésére, illetve előrejelzésére fejlesztette ki mester...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Mesés osztalékot fizet a Mol

vasarnap.hu

10perc.hu