Urbán: Az a cél, hogy levadásszák a Tisza-jelölteket
Alig telt el 24 óra a Tisza párt jelölt-jelöltjeinek bejelentése óta a kormány propagandagépezete már beindult és egyre-másra próbálják lejáratni őket. Közben a Fidesz médiapolitikája új szakaszba lépett: a politikai hirdetések uniós korlátozása és a bizonytalan szavazók megszerzésének kényszere egyaránt hozzájárult ahhoz, hogy a Blikk – az ország legnagyobb bulvárlapja – hirtelen fideszes érdekkörbe kerüljön. Urbán Ágnes, a Mérték Médialemező Műhely társalapítója szerint mindez ugyan nem volt része a régóta dédelgetett "mestertervnek", de a kampány előtti hatalmi érdekek logikusan tolták ebbe az irányba a kormányt: biztosítani kell a tömeges elérést a hagyományos médián keresztül a még meg nem szerzett szavazókhoz.
- Hirdetés -
