A teljesítmény és optimalizálás nem csak technológiai, hanem művészeti probléma is?
Egy korábbi id Software-művész úgy gondolja, hogy a játékok mostanában nem csak a technológiai akadályok miatt ütköznek problémákba… A PCGamer nemrégiben leült beszélgetni Emanuel Palalic-kal, a Defect rendezőjével és az id Software korábbi művészével, valamint Mick Gordon zeneszerzővel, hogy megvitassák a hamarosan megjelenő cyberpunk FPS-t. Elsőre masszív játéknak tűnik, de meglepően alacsonyak a rendszerigényei (a minimum videókártya egy Nvidia GeForce RTX 2060), és nincs kötelező sugárkövetés (ray tracing) mint amit néhány játékban kezdünk látni. A grafikai fegyverkezési verseny egyre költségesebbé válik a fejlesztők és a játékosok számára, miközben a hozamok csökkennek. Ez nem csak technológiai és optimalizálási kérdés. A nagy felbontású grafika sűrítése és torzítása mindig rosszabb kinézetű játékot eredményez valami retro stílusú címhez képest. A röhejes GPU-árak és a alapkomponensek hosszabb élettartama tovább… Olvasd tovább... A teljesítmény és optimalizálás nem csak techno...
- Hirdetés -
