Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A volt PlayStation-főnök odacsap: a games-as-a-service „nem is igazi játék” – és ezért még a Sonyt is otthagyta?

„Ezek valójában nem játékok.” Shawn Layden, a PlayStation korábbi első embere keményen bírálja a szolgáltatásként működő címek mániákus hajszolását. Szerinte a GaaS-modell ismétlődő cselekvésekre épülő „elköteleződési eszköz”, miközben az igazi játék három alappillére a történet, a karakter és a világ. A narratív élmények – például a Horizon, a God of War és az Uncharted – szerinte pontosan ezt adják vissza, szemben a trendkövető „klónokkal”. Layden a The Ringernek adott interjúban fogalmazott sarkosan: „Számomra a games as a service nem igazán játék.” Úgy látja, ezek az élmények „ismétlődő akciókra épülő elköteleződési eszközök”, ezért az, amit játéknak tekint, három elemet feltétlenül megkövetel: „történetet, karaktert és egy világot.” Példaként három PlayStation-sorozatot említett: „Horizon, God of War és Uncharted.” A GaaS-t készítők szerinte elsősorban azt keresik, „hogy legyen… Olvasd tovább... A volt PlayStation-főnök odacsap: a games-as-a-service „nem is igazi játék” – és e...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál