Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A diáktárssal támogatott tanulás alkalmazás az oktatási robotikában – Csángóföldi tapasztalatok

A 21. század pedagógiájában egyre nagyobb hangsúlyt kapnak azok a tanulásszervezési formák, amelyek a diákot nem a tudás passzív befogadójaként, hanem annak aktív alakítójaként értelmezik. A tudásépítés akkor válik tartóssá, ha élménnyé alakul – ha a tanulás közösségi folyamat, amelyben a diákok egymást is tanítják, segítik, inspirálják. A diáktárssal támogatott tanulás (peer-assisted learning) éppen erre […] A cikk A diáktárssal támogatott tanulás alkalmazás az oktatási robotikában – Csángóföldi tapasztalatok eredetileg a Modern Iskola oldalon jelent meg.

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál