Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Arculatot vált a PTE: új logó és brandbook vezet a múltból a jövő felé

A „Múltból a jövő felé” mottóval fémjelzett arculatváltás az egyetem történelmi örökségére épít, ugyanakkor reagál a 21. századi kommunikációs kihívásokra is. Az új arculat négy alapértékre épül: a történelmi büszkeségre, a hagyományőrzésre, az egységre és fenntarthatóságra, valamint a jövő iránti nyitottságra. Az új logó megalkotására 2024 januárjában hirdetett pályázatot a PTE a hallgatói számára. A nyertes koncepciót Koppányi Noémi, a PTE Művészeti Kar végzős hallgatója készítette, melyet a Művészeti Kar Tervezőgrafika Tanszékének szakemberei dolgoztak ki részletesen, Böhm Gergely tanszékvezető irányításával. Az új logó a hagyomány és az innováció találkozását szimbolizálja, és a jövőben váltja az eddig logóként használt egyetemi címert, amely ezentúl történelmi jelkép szerepében jelenik meg. Az új arculat alapját képező, több mint 200 oldalas brandbookot az egyetem szenátusa és fenntartó alapítványa egyaránt elfogadta. A dokumentum irányt mutat az egyetem minden szervezeti egysé...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Közlekedők életére tör