Cliff Bleszinski, a Gears of War atyja még mindig nem heverte ki, hogy sokan örültek a stúdiója bukásának – elmondta, miért nem akar visszatérni a játékfejlesztésbe
Hét év után is keserű szájízzel emlékszik vissza CliffyB arra, ahogy az internet népe ujjongott, amikor csődbe ment a Boss Key Productions: „Először csodás volt, aztán… nos, hosszú időre megtört. A híres fejlesztő nem kapkod, hogy újra belevágjon a játékfejlesztésbe.” A legendás játéktervező, Cliff „CliffyB” Bleszinski, aki az Epic Gamesnél az Unreal-időkben, majd a Gears of War trilógia vezető tervezőjeként vált ismertté, most egy keserédes évfordulót ünnepelt. „11 éve alapítottam a Boss Keyt. Sóhaj. Először csodás volt, aztán… nos, hosszú időre megtört,” írta egy X-posztban július 21-én. „Még mindig bosszant, hogy az internet viccesnek találta, amikor bezárt a stúdióm.” Bleszinski 2012-ben hagyta ott az Epic Gamest, hogy megalapítsa saját vállalkozását, a Boss Key Productionst. A debütáló játékuk a LawBreakers volt, egy 2017-es aréna FPS… Olvasd tovább... Cliff Bleszinski, a Gears of War atyja még mindig nem heverte ki, hogy sokan örültek a stúdiója bukásának – elmondta, miért ne...
- Hirdetés -