Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Automatizált kudarc? – Amikor a rendszer nem segít, hanem hátráltat

A magyar kkv-szektorban 2025-ben sosem látott lendületet vett a digitális eszközök alkalmazása az értékesítésben. Egyre több cég vezet be CRM-rendszereket (például MiniCRM vagy HubSpot), használ e-kereskedelmi platformokat, és fordul az adatvezérelt marketing irányába. A cél egyértelmű: automatizálni, gyorsítani, átláthatóvá és mérhetővé tenni az értékesítést. Mégis, gyakran a végeredmény nem a várt növekedés, hanem frusztráció, ellenállás és drága kihasználatlanság. Kovács Sándor Zoltán üzleti tanácsadó véleménycikke. 

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk