Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Deus Ex: Warren Spectornak pokoli nehéz dolga volt a koncepció elfogadtatásával!

Már 1994-ben is próbálkozott Warren Spector, a Deus Ex egyik kulcsfigurája, hogy elfogadtassa a játék eredeti ötletét, ám akkori stúdiója, az Origin Systems – amely később a Thief kapcsán lett ismert – egyszerűen nem értette meg a koncepció lényegét. A Deus Ex ma már az immerzív szimulátorok alapkövének számít: egy olyan játékműfaj, amely minden lehetséges irányból megközelíthető feladatokat kínál, kilépve az RPG-k lineáris struktúrájából és az FPS-ek szűk folyosóiból. De az indulás ennél jóval nehezebb volt. Mielőtt John Romero 1997-ben az Ion Storm-hoz csábította volna, Spector 1994 körül „Troubleshooter” címmel próbálta eladni az ötletet az Origin Systemsnél. A koncepció fogadtatása azonban problémás volt, többek között azért, mert a főszereplőt Jake Shooternek hívták, de leginkább azért, mert kollégái nem tudtak mit kezdeni az „immerzív szimulátor”… Olvasd tovább... Deus Ex: Warren Spectornak pokoli nehéz dolga volt a koncepció elfogadtatásával!

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Financokat akart megvesztegetni