Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Százezer forintos cipő vs. szégyenérzet – Balazskicks legújabb kampánya már Azahriah-nak is sok volt

A két fiatal ugyanabban az évben került fel a Forbes 30/30-as listájára. Mi történt? Pachert Balázs, a Balazskicks alapítója Instagram-posztban ígérte meg követőinek, hogy amennyiben magukra tetoválják a cég logóját, kaphatnak 100 ezer forint értékben egy ajándék cipőt a boltból. A kapmány kiverte a biztosítékot Azahriah-nál. Részletek. „Már több ember írt nekem, hogy ha magára Százezer forintos cipő vs. szégyenérzet – Balazskicks legújabb kampánya már Azahriah-nak is sok volt

Femcafe.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

Több lelkészt az iskolákba!

10perc.hu

Gondola

Ki a magyar Zelenszkij?

Terjeszkedik a GYSEV

Blikk