Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Gyerekkori méhészkedésből világmárka? – Csősz Dávid útja a Cápákig

Csősz Dávid gyerekkora óta méhészkedik, ma pedig már világmárkát építene nyers mézből, propoliszból és afrikai kakaóbabból készülő termékeire. A Lionectar nevű márkájával a Cápák elé állt, és 50 millió forintot kért a franchise fejlesztésére. A befektetők között volt, aki inkább személyes fejlődést javasolt üzleti támogatás helyett. A vállalkozó nyitottan fogadta a visszajelzéseket, és eltökélten dolgozik tovább az ötletén. Nézd vissza az ajánlattétel részleteit az rtl.hu-n.

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk