Mitől működik jobban a BMW EV stratégiája?
Tavaly falba ütköztek a villanyautó eladások Európában, főként Németországban, a három legnagyobb prémium gyártó hazájában. Soha nem látott módon esett vissza az érdeklődés az elektromos autók iránt, ezt pedig minden gyártó megérezte – kivéve a BMW. Ők nemhogy megtartották pozíciójukat, de még növekedni is tudtak. Így felmerül a kérdés: mit tudnak ők, amit a versenytársak nem? Kívülről, felhasználóként csak annyit érzékelünk, hogy a villanyautóik nem vesztették el BMW karakterüket, remekül megtalálták az egyensúlyt anyaghasználatban, és nem félnek közösködni a kínai gyártókkal. Ugyanakkor vezetőket meghallgatni a témában mégis csak pontosabb képet ad. Jochen Goller, a BMW értékesítési vezetője elmondta: „Magabiztosak vagyunk, hogy 2025-ben is meg tudjuk tartani villanyautó eladásaink növekedését egy erős és folyamatosan bővülő kínálattal.” Miközben elismeri, hogy a piaci környezet finoman szólva sem kedvező, hiszen az európai EV piac éppen stagnál, a kínai gyártók versenyképes termé...
- Hirdetés -