Silent Hill 2: Remake – A túlélőhorror valódi kihívása az emlékekkel való küzdelem volt
A Silent Hill 2: Remake elkészítése igazi fejfájást okozott a fejlesztőknek, mivel a túlélőhorror valódi kihívása „az eredeti játék emlékével való megküzdés” volt. A Bloober Team felismerte, hogy a 2001-es mechanikákat nem használhatják ugyanúgy, ha vissza akarják hozni az eredeti Silent Hill 2 érzését. Nem könnyű újraéleszteni a túlélőhorror egyik legnagyobb klasszikusát, így a Bloober Team hatalmas kihívás elé nézett a Silent Hill 2: Remake fejlesztése során. A rajongók már a bejelentéstől kezdve aggódtak a projekt jövőjéért, és bár a végső eredmény sokakat meggyőzött, a fejlesztők eleinte úgy érezték, hogy „lehet, hogy nincs jó módja ennek a játéknak a remake-ként való elkészítésére.” A Silent Hill 2: Remake kreatív igazgatója, Mateusz Lenart a Game Developers Conference egyik előadásán (via GamesRadar) beszélt a fejlesztés kihívásairól. A… Olvasd tovább... Silent Hill 2: Remake – A túlélőhorror valódi kihívása az emlékekkel való küzdelem volt
- Hirdetés -