Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Februárban is megőrizte piacvezető pozícióját az RTL Magyarország 

Az RTL Magyarország februárban is magabiztos győzelmet aratott, csoportszinten és a főcsatornák esetében is. Csoportszinten 32,6%-os főműsoridős (18:00-22:59) közönségarányt elérve a 18-59-es célcsoportban (TV2 Csoport: 31,5%). Tavaly februárhoz képest, több mint 3 százalékponttal nőt a csoport főműsoridős részesedése. A főcsatornák versenyét is az RTL nyerte: január után februárban is magabiztos előnnyel végzett a TV2 előtt, főműsoridőben 16,4%-os közönségarányt elérve a 18-59-es célcsoportban (TV2: 15,6%)

Femcafe.hu

novekedes.hu

Új olajmezőre bukkant a MOL

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

Füstbombák a parlamentben

10perc.hu

Médiapiac

Gavra Gábor az ÖT.hu-hoz igazol

Gondola

Szélsőbal vitézkötésben