Toyota C-HR teszt: bőven elég az 1,8 literes hibrid
Az első C-HR 2016-ban robbant be és forgatta fel a kompakt szabadidő-autók piacát. A C-HR-t mindenki meglepetésére igen jól fogadta a közönség, hazánkban is sok fut az utakon – szegmensében az egyik legnépszerűbb autó –, a modell 2019 végén kapott komolyabb műszaki frissítést. Egymás után teszteltük az 1,8-as hibridet, illetve a kétliteres, összkerekes változatot. Hogy néz ki? A kocsi hossza 4360 milliméter, szélessége 1830 milliméter, magassága 1570 milliméter, tengelyek közötti távolsága 2640 milliméter. Légellenállási együtthatója 0,24, csomagtartójának térfogata az elsőkerék-hajtású változatban 388 liter, az összkerekes esetében 362 liter. Törökországban gyártják, de a legtöbb technikai részletét a Toyota belgiumi fejlesztőközpontjában tervezték, fejlesztették, tesztelték és tökéletesítették. Az A oszlopokba szerelt, feláras JBL hangszórók külső borítása igazi fémből készült, egész jó hangzást nyújtanak. A B oszlop 3,5 kilóval könnyebb, mint az elődben, más az anyaga (2GP acélbó...
- Hirdetés -