Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Itt a friss nézettségi TOP 50 – Ezt nézte a magyar – Filmektől a fociig

A Nielsen nézettségmérés reprezentatív mintán alapul, amely háztartásokba telepített mérőeszközökkel (people meter) rögzíti, hogy kik, mikor és mit néznek a televízión. Az adatokat folyamatosan továbbítják és elemzik, így pontos képet adnak a műsorok nézettségéről és a nézők demográfiai összetételéről. Az eredményeket a televíziós csatornák és hirdetők használják a műsorstratégia és reklámkampányok optimalizálására.

Femcafe.hu

novekedes.hu

Új olajmezőre bukkant a MOL

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

Füstbombák a parlamentben

10perc.hu

Médiapiac

Gavra Gábor az ÖT.hu-hoz igazol

Gondola

Szélsőbal vitézkötésben