Eternal Strands: a fejlesztők kitartanak a „csúszós” karakter mellett!
Brynn mozgása nem annyira kiszámíthatóan stabil, de mivel fizika alapú a karakter, nem pedig animációkra építkezik, talán logikus, hogy a fejlesztők megvédik a döntésüket. A kaotikusnak nevezhető, fizika alapú akció-RPG felfedte, hogy tartalmilag hogyan fog bővülni a nyárig. Lesznek frissítések, finomhangolások és ingyenes DLC-k is. De a fejlesztők, a Yellow Brick Games igyekszik több panaszra is reagálni. Egy dolog mellett viszont kitart a stúdió: a karakter, Brynn mozgása mellett. Kissé csúszik, így nem tud egy pillanat alatt megállni és ránk reagálni… „Hallottuk a visszajelzéseiteket Brynn mozgásának néha „csúszós” érzéséről. Néhányan leírtátok, hogy a járása/futása egy kicsit túlságosan olyan érzés volt, mintha „korcsolyázna”, és hogy a pontosság hiánya néha frusztráló lehetett. Az érzés nagy része szándékos és annak tulajdonítható, ahogyan egy 100%-ban fizika alapú sandbox… Olvasd tovább... Eternal Strands: a fejlesztők kitartanak a „csúszós” karakter mellett!
- Hirdetés -