Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Starfield és a gore-rendszer: miért mondott le róla a Bethesda?

„Technikai rémálom lett volna” – vallják a Bethesda fejlesztői. A Starfield örökölhette volna a Fallout brutalitását és erőszakosságát, de az RPG érdekében elvetették. Egy gore rendszerről is szó volt, de a Bethesda meg akarta őrizni a „NASA-punk” vizuális koherenciáját. A videojátékok fejlesztése során számtalan ötletet és mechanikát vetnek el vagy módosítanak annak érdekében, hogy a végeredmény jobb, esetleg technikailag optimálisabb legyen. A Starfield esetében – a világok komplex rendszerének és a projekt művészeti igényeinek köszönhetően – elvetették egy olyan gore rendszer bevezetését, amelyet a Fallout-ból örökölhetett volna. Todd Howard, a projekt vezetője maga jellemezte a játék stílusát „NASA-punkként”, hangsúlyozva annak félrealista megközelítését. Az indok egyszerű: az RPG esztétikailag nem igényelte a vérengzést. A Starfield véres és brutális elemeket mellőző rendszere – szemben a Fallout-ban… Olvasd tovább... A Starfield és a gore-rendszer: miért mondott le róla a Bet...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu