Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Crysis: a Crytek túlzásba vitte a technológiát!

A Crytek még a Nanosuit kitalálásával is problémás helyzetben volt, de Cevat Yerli és csapata 2007-ben mégis valami forradalmit adott ki! A PCGamer beszélgetett el Cevat Yerlivel, a Crytek vezérigazgatójával. A Far Cry után magasabbra akarta emelni a stúdió a fizikát és a látványvilágot egyaránt. Ehhez egy új engine kellett, hogy a vizuális összetettség megszülethessen. A dzsungelt Yerli szerint csak akkor tudták tökéletesen megvalósítani, miután egy kutatócsapatot kiküldtek, hogy dokumentálják, miképp is néz ki valójában egy. Aztán a dinamikus megvilágításba is beletenyerelt a stúdió, de elszaladt velük a ló. „Az új motor lehetővé tette számunkra, hogy olyan dolgokba fúrjuk bele magunkat mint a hó shaderek, a „fagyott” shaderek. Ennek a munkának egy része nagyon király volt. Az ebből származó shader-munka időnként észbontó volt. A… Olvasd tovább... Crysis: a Crytek túlzásba vitte a technológiát!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu