Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Fontos társadalmi üzenetre hívja fel a figyelmet idén is a Vodafone

Az ünnepek közeledtével a Vodafone Magyarország elérkezett a márkaváltás előtti utolsó pillanatokhoz, ennek fényében pedig különleges karácsonyi kampánnyal búcsúzik a távközlési vállalat. Az ünnepi reklámfilm nem csupán a márkától való elválás szimbóluma, hanem mélyebb társadalmi üzenetet is hordoz. A film célja ugyanis, hogy felhívja a figyelmet a környezetünkben élő idősek elszigeteltségére, a családon belüli generációs és digitális szakadék problémájára. Pedig kis odafigyeléssel az idős emberek helyzetén sokat javíthatnánk, amelyre az ünnepi időszak jó alkalmat teremt mindannyiunknak.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Most kell mindent megtenni a békéért

10perc.hu

Ismét drágábban tankolhatunk