Hyundai RN24, avagy az N divízió új játékszere
Emlékszünk még a Hyundai RN22e-re, amit sikerült a goodwoodi Festival of Speeden lenullázni? Nos, a Hyundai N divíziójának új „guruló laboratórium” után kellett néznie, úgyhogy létrehozták az RN24-et. Egy nyitott kasznis, szinte csak bukócsőből álló prototípus, ami stílusjegyei és mérete alapján a hamarosan bemutatkozó Insterre hasonlít leginkább, odabent viszont az Ioniq 5 N 641 lóerős, villanyos hajtáslánca dolgozik. És pont ez is volt az N mérnökök célja. Szerették volna a legerősebb motort a lehető legkisebb kaszniba szerelni. Ezzel a hozzáállással pedig biztosak lehetünk benne, hogy a dél-koreaiak sportcsapata nem akar kifulladni és még számtalan izgalmas autót várhatunk tőlük. Annyi biztos, hogy nem vették félvállról a fejlesztést. Konkrétan ugyanaz a hajtásszoftver dolgozik alatta, mint a Rally Világbajnokságon használt Rally1 autók alatt. A sofőr szabadon állítható a teljesítményleadást, az erő elosztást a két tengely között, illetve a gáz és a fék energiavisszanyerésének er...
- Hirdetés -