Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Vezettük az első BYD-t, amelyben van benzinmotor

Csendes és takarékos Technológiája mindig az elektromos hajtást helyezi előtérbe a belső égéssel szemben, így egyszerre környezettudatos üzemű, magas hatásfokú és ebből adódóan takarékos. Ha a hajtás akkumulátora teljesen van töltve, és a vezető elektromos üzemmódba (ev és hev között egy kapcsolóval lehet választani) kapcsol, az autó villanyautóként működik. A töltöttségi szint csökkenésével a hibrid működés kerül előtérbe: a hajtás az esetek túlnyomó részében ilyenkor is elektromos, a négyengeres benzinmotor miatt a vezetőnek nem kell aggódnia a hatótávolság miatt. A haladás mindig csendes, az utazás kényelmes, miközben a teljesítmény és a rugalmasság kimagasló. Tesztünk során a fedélzeti számítógép az utolsó 50 kilométer alapján 20 kilowattóra áram és 1,2 liter benzin fogyasztását vetítette 100 kilométerre. A valós adatokra hosszabb teszt alapján derül majd fény. Egy modell, két változat A BYD Seal U DM-i kétféle felszereltséggel készül: Design és Boost. A 4x4-es Design változatba...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu