Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Rémálom lett az utazás? Így panaszkodjunk, reklamáljunk

Rémálom lett az utazás? Így panaszkodjunk, reklamáljunk szabolaci 2024. 10. 28., h - 06:00 A nyaralások, utazások során gyakran előfordul, hogy valami nem úgy sikerül, ahogy azt szeretnénk, valami váratlan esemény, minőségi probléma zavarja meg a vakációt. Ilyenkor – ha jogos a panasz –, akkor általában a vendég, utas reklamál. Ám nem mindegy, hogy ezt miként, milyen hangnemben teszi. Szállás Ha a szállodába, szobába érve nem az a kép fogad bennünket, mit amire előtte számítottunk, akkor érdemes azt a helyszínen rendezni. A recepció a legtöbb esetben azonnal orvosolja a problémát, ha erre van lehetősége, de olyan is lehet, hogy szobacserét ajánl. Éppen ezért mielőtt elfoglaljuk a szobát, előbb érdemes megnézni, minden működik-e, minden tiszta-e, nincs-e valamilyen olyan hiba, ami zavarná a nyugodt pihenést. Mielőtt kipakolunk, elfoglaljuk a szobát, érdemes ezeket ellenőrizni, hogy adott esetben kényelmesebb, problémamentesebb legyen egy esetleges szobacsere. Fontos, hogy ha bármi go...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu