Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A BMW új kommunikációs kampányt indít a luxusszegmensben

A többdimenziós kampány a YouTube-on és az Instagramon ünnepelte premierjét, amelyet hamarosan televíziós reklámok, óriásplakátok és nyomtatott megjelenések országspecifikus csomagjai követnek – az Egyesült Államok után, 2024 szeptemberétől Németországban, Kínában, Nagy-Britanniában, Japánban, Dél-Koreában, Csehországban, Lengyelországban és a Közel-Keleten* Fotó: BMW „Az új kommunikációs kampány középpontjában legexkluzívabb modelljeink kompromisszumot nem ismerő teljesítménye, kifinomultsága és utánozhatatlan stílusa áll” – fogalmazott Bernd Körber, a BMW márka- és termékmenedzsmentért felelős részlegének vezető alelnöke. „A többdimenziós tartalmak arra invitálják a nézőket, hogy átéljék a formanyelvi exkluzivitás, a tervezőmérnöki szaktudás és az innovatív technológia azon találkozását, amely az összes BMW modellt fémjelzi” – tette hozzá. A kampány a bajor prémiummárka hivatalos YouTube csatornáján (https://www.youtube.com/watch?v3nSFDDbqaBs) indult, a BMW i7 érzelmekben gazdag v...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Új piac nyílt meg a 4iG előtt

vasarnap.hu

10perc.hu