MachineGames: „Indiana Jones sosem működne egy lövöldözős játékban!”
A Wolfenstein-reboot mögött álló stúdióval nem is nagyon tudunk ezzel kapcsolatban vitatkozni, ugyanis tényleg nehezen tudjuk elképzelni Indy-t úgy, hogy egy TPS-ben, egy külső nézetes lövöldözős játékban állná meg a helyét… A PCGamer készített a Gamescomon egy interjút a MachineGames-szel arról, hogy miképp hasonlít az Indiana Jones and the Great Circle a stúdió korábbi játékaihoz, így a Wolfenstein-rebootokhoz (hol a harmadik rész?), illetve a Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay-hez. Szó esett arról is, hogy nagyobb és lineáris terek között fog váltani Indy története, és ilyesmit a Wolfenstein: The New Orderben is láthattunk korábban a stúdiótól. „Indiana Jones nem egy fegyverforgató, ugye? Ő nem megy fegyverrel a kezében a helyzetekbe. Tehát soha nem lehet egy lövöldözős játékban. Soha nem szabadna ilyesmiben lennie. De… Olvasd tovább... MachineGames: „Indiana Jones sosem működne egy lövöldözős játékban!”
- Hirdetés -