Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Az áremelés művészet - mutatjuk, hogyan csináld jól!

Az áremelés nem puszta számítás, komoly kommunikációs kihívás is. Léteznek azonban olyan stratégiák, amelyekkel a drágulás ellenére fenntartható az ügyfelek bizalma és elégedettsége. Hatékony kommunikáció Egy budapesti kávézólánc az importált kávébab árának emelkedése miatt döntött úgy, hogy árat emel. Ahelyett, hogy egyszerűen áthárította volna a költségeket a vásárlóira, úgy döntött, hogy az új árazás bevezetését egy új, prémium kávémenüvel egybeköti, ami magasabb árfekvésű, de különleges ízélményt nyújt. Az ügyfélkör nagy része pozitívan fogadta az újdonságot, és hajlandó volt többet fizetni a különleges termékekért. Ez a megközelítés ideális például arra, hogy a szükségszerű áremelést hogyan lehet ügyesen kommunikálni: Átláthatóság: Az őszinteség kulcsfontosságú a vállalkozás és ügyfelei közötti bizalom megtartásához. Fontos, hogy világosan kommunikáljuk az áremelés okait, és hogy miként járulnak hozzá a vállalkozás hosszú távú fenntarthatóságához és a termékminőség javításához....

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Gyorsan nő az indiai PC piac

vasarnap.hu

10perc.hu

Hódít az e-sport láz