Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Csodaszerről mesélt a Porsche mérnöke az Autószektornak

Mitől lesz élvezetesebb az autózás, biztonságosabb a száguldás, gyorsabb a parkolás? Többek között a 4-kerékkormányzástól. A mérnökök már rég megoldották a kérdést, az ötlet nem új: 1904-ben a győri Rába, 1919-ben a Daimler, majd 1940-ben a BMW is épített mechanikus négykerék-kormányzású terepjárót. A fordulékony konstrukció kezdetleges próbálkozásai után fél évszázaddal már megtalálhatók a szériaautókban, hogy a hátsó kerék forduljon is és ne csak forogjon. 4ws Daimler, 1919 Forrás: LSB Karakteres autónál már egyébként sem annyira tempóra és a gyorsulásra, mint inkább az irányításra fókuszálnak a gyártók. Egyre több gyors és drága modellben jelenik meg a négykerék-kormányzás, a VW konszernhez tartozó Porsche korábbi fejlesztését átvette a Lamborghini, az Active Wheel Carrier technológiával kerekenként állítható dőlés, és kormányszög minden eddiginél élvezetesebb vezethetőséget nyújt a pilótának. Sokáig csak néhány márka alkalmazta a 4WS (4 wheel steering) megoldást, a sort a Honda ...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

15 évig friss maradhat a marhahús