Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A tarthatatlan megjelenési dátumokat kritizálja a Fallout: New Vegas tervezője!

Josh Sawyer szerint a túl rövidre szabott fejlesztési idők csak ártanak a játékfejlesztőknek, és lényegében maguknak a játékoknak is… A játékfejlesztés nem egyszerű, és emiatt néha az eredeti időtartamnál hosszabb ideig dolgoznak a játékukon a fejlesztők. A kreatív folyamatokban szinte mindig ott van a halasztás kockázata, és ezzel kapcsolatban írt a Twitteren Josh Sawyer, aki a Fallout: New Vegas mellett a Pillars of Eternity-n és a Pentimenten is dolgozott. Eléggé kritikus hangnemet ütött meg! Assuming that the goal of the publisher is *not* to make shovelware, i.e. they are not trying to just get *anything* out the door regardless of quality, there are a few clear indicators that a game is not going to ship at a stated date. https://t.co/qVimo8lYhG — Josh Sawyer (@jesawyer)… Olvasd tovább... A tarthatatlan megjelenési dátumokat kritizálja a Fallout: New Vegas tervezője!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Merre veheti az irányt a forint?

vasarnap.hu

10perc.hu