Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

240-nel repesztett a JCB traktor

Szerző: Bánffi Tibor ELŐZMÉNYEK. A JCB DIELMAX FEJLESZTÉSE A történet 2005-ben a JCB 444-es, 146 lóerős traktormotorral kezdődött. A négyhengeres, 5 liter lökettérfogatú motort kifinomult, biturbó feltöltővel, köztes hűtővel és utánhűtővel látták el. Az egyik motor az első, a másik motor a hátsókerekeket hajtotta, tehát összkerékhajtású volt. A fejlesztéssel a motor teljesítménye 600, majd 750 lóerőre nőtt. A kerekeket a perzselő hőség és a rendkívüli igénybevétel miatt víz-jég keverékével hűtötték, a tartályt minden forduló után feltöltötték. A célkitűzés a szárazföldi, dízel sebességi világrekord megdöntése volt. Teljesen új versenykocsit terveztek. A 9 méter hosszú, 1,15 méter széles, 1,34 méter magas járműbe két motort építettek. A Dieselmax tervező team kulcsfontosságú munkatársa volt Ron Ayres, az aerodinamika mestere. A szivar forma rendkívül alacsony, 0,147-es légellenállási együtthatóval rendelkezett. Az értéket speciális számítással állapították meg, mert nem állt rendelke...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Tovább terjeszkedik a 4iG

vasarnap.hu

10perc.hu