Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Teljes, valódi sugárkövetést fog kapni a Godot játékmotor

Az egyik legnépszerűbb nyílt forrású, ingyenes játékmotor, a Godot hamarosan egy jelentős fejlesztést fog kapni - aminek azonban nem csak előnyei, de hátrányai is lesznek. Argentin fejlesztői ugyanis közölték, hogy valódi és teljes sugárkövetéssel fogják tervezik a motor grafikai képességeit kibővíteni. Bár ez alapvetően pozitív hír, hiszen nagy ugrást jelent majd abban, hogy mennyire élethű és modern módon tudja majd a játékok színtereit megjeleníteni a Godot, viszont hátránnyal is jár. A készítők ugyanis hangsúlyozzák, hogy az implementáció teljes mértékben a klasszikus, a szó szoros értelmében vett sugárkövetésen fog alapulni. Ez azt jelenti, hogy sokkal nagyobb számítási teljesítmény lesz majd szükséges hozzá, illetve azonos gépen alacsonyabb képrátával és/vagy egyszerűbb modellekkel tud majd csak dolgozni, mint pl. az Unreal vagy a Unity motorok. Utóbbiak ugyanis hibrid megjelenítést alkalmaznak, amiben valódi sugárkövetés csak néhány speciális, a tükröződések és a fényszórás t...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Új rekordot állított be a BUX

Miért forint a forint?

vasarnap.hu

10perc.hu