Lamborghini: nem a 0-100-as idők generálnak élményt
„A mi márkánk élményt kínál. Nem A-ból B-be mobilitást. Igazából senkinek sincs szüksége Lamborghinire. Mi azzal teremtjük meg a vonzalmat, az „akarom” élményt, ami autóvezetés közben történik. Néhány autót annyira szétfejlesztettek már, hogy elvesztették a kapcsolatot a sofőrrel. Mi azonban a legintenzívebb izgalmat keressük, amit csak lehet.” Így hangzanak Rouven Mohr szavai és azt hiszem, nyugodtan állíthajtuk, hogy a Lamborghininek szerencsére van, hogy ilyen technikai igazgatóval rendelkezik. Úgy tűnik, hogy Mohr még nem felejtette el, hogy mitől lesz igazi, átható élmény egy autót vezetni. Nem a temérdek lóerőtől, és az egyre gyorsabb 0-100-as időktől. Hanem az autó és a sofőr közötti minél közvetlenebb kapcsolattól. Azonban a Lamborghini is fokozatosan mozdul el a hibridek és villanyautók felé, így még nehezebb küldetésnek hangzik megvalósítani állításait. „Nehezebb dolgunk van az elektromos autókkal. De nem lehetetlen. Egy érzelmek által vezérelt márkának teljesen más szempo...
- Hirdetés -