Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Ex-Halo/Destiny producer: „az élő szolgáltatásos modell a fejlesztőknek és a játékosoknak is sokkal jobb!”

A jelenleg a Supervive-ot fejlesztő illető szerint a régi, hagyományos modell (teljes árú, dobozos játék) nem kedvez a játékosoknak. Valóban nem? Joe Tung a Theorycraft Games társalapítója és vezérigazgatója, de a játékipari karrierje a Halo 3-mal kezdődött. Ennek ő vezető producere volt, majd a Halo: Reach, illetve a Destiny felelős producere volt a Bungie-nál. 2012 végén távozott onnan, hogy a Riot Games-nél a League of Legendsen dolgozzon, és itt volt először tapasztalata a free-to-play live service (élő szolgáltatású modellt alkalmazó) játékokkal. A stúdiótól 2020-ban távozott, hogy egy hasonló modelű játékot csináljon. Most egy MOBA-féle battle royale játékon, a Supervive-on dolgozik, és a PCGamernek adott interjújában arról is beszélt, hogy a Bungie-nál eltöltött ideje során olyan döntéseket kellett meghoznia, amik nem a játékosok érdekeit szolgálta,… Olvasd tovább... Ex-Halo/Destiny producer: „az élő szolgáltatásos modell a fejlesztőknek és a játékosoknak is sokkal jobb!”

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu