Prince of Persia: The Sands of Time Remake: miért tart ennyi ideig a fejlesztés?
A kreatív igazgató (Bio Jade Adam Granger) és a rendező (Michael McIntyre) is megszólalt a francia kiadó weboldalán a már sok éve bejelentett, lényegében fejlesztői poklon is áteső játékkal kapcsolatban. A Ubisoft Forwardon felbukkanó Prince of Persia: The Sands of Time Remake hivatalosan elhagyta a nevéből a remake szót, de mivel valamilyen módon meg kell különböztetni az eredetitől, továbbra is alkalmazni fogjuk. Miért kell ennyi idő a fejlesztésnek? Mostanában a remake-ek magasabb szintre ugrottak minőségükben (főleg a Final Fantasy VII remake projekt tette ezt), és ezt a Ubisoft is el szeretné érni. „A [Prince of Persia: The] Sands of Time első remake-je óta sokat fejlődött a remake-ek világa. Volt néhány nagy szereplő, akik egyértelműen magasabb szintre emelték a lécet. Nagy változásokat eszközöltünk a 3K-ban… Olvasd tovább... Prince of Persia: The Sands of Time Remake: miért tart ennyi ideig a fejlesztés?
- Hirdetés -