Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Nálunk is felépítette már a jövő márkakereskedését a Toyota

„Mindenki azt mondja, hogy a Toyota a világ legjobb vállalata, az ügyfeleinket azonban nem érdekli a világ. Őket az érdekli, hogy a legjobbak vagyunk-e a városban. Én pedig az szeretnék lenni.” – fogalmazott egyszer Akio Toyoda, a Toyota igazgatótanácsának elnöke. Ez a szellemiség és megközelítés volt az, amely életre hívta a Toyota új kiskereskedelmi koncepcióját, amelynek központi eleme egy olyan magával ragadó ügyfélélmény, amely hosszútávon meghatározza a márkakereskedésbe betérő ügyfél kapcsolatát a márkával és a kereskedéssel egyaránt. Az új Toyota kiskereskedelmi koncepció szerint kialakított márkakereskedések az ügyfél köré szerveződnek, és mind a külső vizuális elemek, mint a beltér a korábbinál sokkal letisztultabb, egyszerűbb, mégis otthonosabb kialakítása, mind az ott dolgozó új szemléletű ügyfélmegközelítése eddig autókereskedésekben nem tapasztalt, emlékezetes élményt nyújt a kereskedésbe látogatók számára. „Az új kiskereskedelmi koncepció szerint kialakított Toyota má...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

SKA koncert a Katakombában

10perc.hu