Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Elektromos változatot kap az Isuzu D-Max

Modern LED-es fényszóró rajzolat és eltakart hűtőrács – ránézésre nem sokban különbözik majd az Isuzu D-Max pickup jelenleg ismert változata az érkező elektromos kiviteltől. Legalább is a most bemutatott koncepció alapján semmiképp sem beszélhetünk drasztikus változásokról, de nem is nagyon kell módosítani egy igásló bevált receptjén. Ha terepezésről van szó, sokan tartanak az elektromos hajtásláncoktól, de ha jól van hangolva a rendszer, akár még működőképes is lehet. A villanyos D-Max például továbbra is full-time összkerékhajtást kap majd, köszönhetően a kétmotoros hajtásláncnak, aminek 172 lóerőt ígérnek. Ezzel kicsit erősebb és ráadásul nyomatékosabb is lesz, mint a mostani 1,9-es turbódízel. Hatótávot egyelőre nem közölt hozzá az Isuzu, de azt igen, hogy 66,9 kWh-s akkumulátorral szerelik majd, ami egy kompromisszumos számnak tűnik a hatótáv és tömeg tekintetében, noha tudjuk, hogy a súly nem mindig hátrány nehéz terepen. Így is egytonnás hasznos terhelhetőséget állapítottak m...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu