Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Most akkor mégsem halott a Seat?

Tavaly minden hír arról szólt a spanyol Seat körül, hogy a Cupra üzleti modellje felfalja anyamárkáját és a VW Csoportnak nincs többé szüksége a Seatra, csak mint mobilitási vállalat. Ehhez képest maga Wayne Griffiths, a Cupra vezérigazgatója jelentette be a VW Csoport éves média konferenciáján, hogy „az üzenet tiszta: a Seat márka nagyszerű egészségnek örvend és továbbra is fontos szerepet szánnak neki.” Akkor most mégsem temetjük a legendás spanyol márkát? Ebben persze erősen közrejátszhat az is, hogy a várakozásokkal ellentétben tavaly kétszámjegyű profitot termelt a Seat, többek között az olyan megfizethető modelljeiknek köszönhetően, mint az Ibiza és az Arona, amiknek épp most mutatták meg felfrissített fizimiskájukat. No, nem sietik el a faceliftet: 2025 végén érkezhet a két kisautó alapú modell második ráncfelvarrása, hegyesebb, morcosabb fényszórókkal és a szokásos hűtőrács, lökhárító átszabásokkal. Mivel a VW Csoportban már széleskörben elterjedtek, ezért biztosak lehetünk ...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu