Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Mesterszakácsok rokkannak bele, hogy megszerezzék: miért jó biznisz a Michelin-csillag?

A fehér Michelin-figura egyike a világ egyik legfelismerhetőbb kabaláinak, mégsem ő jut eszedbe, amikor a legelismertebb Michelin-csillagos éttermekre gondolsz. Pedig a gumiabroncs gyártó és a fine dining kézikönyv kiadója ugyanaz a cég. A Michelin-csillagokat valójában egy több, mint 120 éve futó marketingkampánynak köszönhetjük, amely olyan hatásosra sikerült, hogy mára nemcsak séfek karrierjét katapultálja, de a popkultúra szerves részévé vált. A kis piros kiadvány azonban ennél sokkal prózaibb célból született: hogy Andre és Edouard Michelin minél több gumiabroncsot tudjon eladni.

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Marco Rossi 2030-ig marad

Médiapiac

Gondola