Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A rút kiskacsa mesébe illő története 3. rész

Készültek puttonyos és ablakos furgon változatok is. Újabb típusokkal is próbálkoztak, de a kicsi Kacsa stabilan őrizte pozícióját. IV. CITROËN SAHARA 4x4 A 2CV nem volt alkalmas az extrém útviszonyok leküzdésére. Egyik lehetőség, a gyenge motor tuningolása és az összkerékhajtás lett volna. A 2 motor ötlete egy bizonyos Monsieur Bonnafous-tól származik, aki így alakította át az 1954-es Kacsáját. A konstruktőrök a teljesítmény növelését az ötletet felhasználva oldották meg s a motorok mind négy kereket hajtották. Így a két, 375 köbcentis erőforrás, már 2x12 lóerős volt. A motorok egymástól függetlenül működtek. Egy egy benzintartály a két ülés alatt volt, mint egy időzített bomba 2x20 literes kapacitással. A benzint a jobb és a bal ajtó kialakított nyílásán töltötték fel. Sima úton vagy az első, vagy a hátsó motor hajtotta a kerekeket. A működtetés egyetlen sebességváltó kart, kuplung- és gázpedált segítette, amely mindkét motort/sebességváltót egyidejűleg vezérelte. A fogyasztás egy...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Dua Lipa új lemeze