Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Starfield: „meghülyítettük a hajók mesterséges intelligenciáját!”

A Bethesda Game Studiostól Todd Howard beismerte, hogy a fejlesztőknek egy fakocka szintjére vissza kellett vágniuk a mesterséges intelligenciát az űrhajós csaták között. A minap már idéztünk az interjúból, amit Howarddal készített Ted Price, az Insomniac Games vezérigazgatója. Howard beszélt az inspirációkról (FTL, korai MechWarrior játékok), illetve arról is, hogy a mesterséges intelligenciát visszafogták: „A hajók harcrendszere valójában elég korán kialakult. Nagyon tetszik, és meg fogod látni, ahogy az FTL néhány dolgot csinál az energiaelosztással. Ezt láthatod a játékban. Nagyon szeretem a régi MechWarriorokat, amikkel sokat játszottam, ahol a harc tempója egy kicsit lassabb, és a rendszereket és az energiaelosztást nézzük, de olyan módon, hogy az emberek megértsék, ahol nem kell megállítani a játékot az űrben. Ez a rész elég jól működött, de ha… Olvasd tovább... Starfield: „meghülyítettük a hajók mesterséges intelligenciáját!”

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola