Starfield: hosszú ideig kell játszani, így tervezték meg
Todd Howard, a Bethesda Game Studios (BGS) ikonikus fejlesztője szerint nem egy olyan játékról van szó, amit egyszer végigjátszunk, majd aztán elő sem vesszük. Howard Ted Price-szal, az Insomniac Games vezérigazgatójával beszélgetett el egy Game Maker’s Notebook interjúban több témáról, így például a modern játékok koncepciójának méretéről, és majd a Starfield élettartama is felbukkant témaként: „Ez egy olyan játék, amelyet szándékosan hosszú időre terveztünk. Az egyik dolog, amit megtanultunk a korábbi játékainkból (pl. a The Elder Scrolls V: Skyrim vagy a Fallout), hogy az emberek nagyon sokáig akarnak játszani velük. Hogyan építhetjük fel úgy, hogy ezt természetesnek érezzük, és ha az emberek játszottak a játékkal, és befejezték a fő küldetést, akkor ezt láthatják,” mondta Howard. Ezzel a gondolattal a Starfield nyílt végű New Game rendszerére… Olvasd tovább... Starfield: hosszú ideig kell játszani, így tervezték meg
- Hirdetés -