Az Electronic Arts is kernelszintű csalásellenes megoldást vet be!
Talán túl sok hozzáférést kap az operációs rendszerünkhöz és PC-nkhez az Electronic Arts megoldása, ami nincs egyedül (a Call of Duty már két éve használja a Ricochetet). Nézzük a kiadó magyarázkodását: „Az EA anticheat egy kernelszintű csalás- és játékmódosítás-ellenes megoldás, amelyet az Electronic Arts házon belül fejlesztett ki. A PC-s csalások fejlesztői egyre inkább a kernelbe költöztek, ezért szükségünk van kernel-alapú védelemre, hogy biztosítsuk a tisztességes játékot, és egyenlő feltételek mellett szálljunk szembe a PC-s csalókkal. Mivel mi magunk is technológia iránt érdeklődő videojátékosok vagyunk, fontos számunkra, hogy a játékainkba beépített csalásgátló védelem a PC-t használó játékosok magánéletére és biztonságára összpontosítva működjön. A harmadik féltől származó csalásgátló megoldások gyakran átláthatatlanok csapataink számára, és megakadályoznak minket abban, hogy további adatvédelmi ellenőrzéseket vagy testreszabásokat hajtsunk végre,… Olvasd tovább... Az Ele...
- Hirdetés -