Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Zöld átverés

Zöld átverés Kulcsár Péter 2023. 05. 14., v - 18:52 A médiában az elmúlt években megjelenő zöld híráradatnak köszönhetően megnőtt az érdeklődés a környezetbarát termékek iránt. A PricewaterhouseCoopers (PwC) tanácsadó társaság legfrissebb felmérése szerint az általuk megkérdezett vásárlók több mint háromnegyede még a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben is hajlandó többet fizetni a fenntartható termékekért, vagyis azokért, amelyek újrahasznosított vagy környezetbarát anyagokból készülnek. Így azon sem szabadna csodálkoznunk, hogy egyre több cég kínál „zöld termékeket”. A tudatosabb fogyasztókat megcélzó termékek azonban sokszor csak látszólag szolgálnak környezetvédelmi célokat, a jól hangzó állítások tetemes része olcsó reklámfogás, amely mögött nincsenek konkrét erőfeszítések. Magyarul: az ilyen állítások jelentős része túlzás, ferdítés vagy féligazság. Ezeket a megtévesztő vagy hamis üzeneteket hívják angolul greenwashingnak, magyarul pedig zöldre festésnek, ami egy olyan megtéve...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu