Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Nagy változás készül a Pepsinél, külsőleg

A tervek szerint először Észak-Amerikában, majd jövőre az egész világon megváltoztatja a cég a termékei logóját. Mauro Porcini, a PepsiCo fő dizájnere azt nyilatkozta a CNN-nek, hogy amikor arra kérték az embereket, rajzolják le az üdítőital logóját, többnyire belerakták a Pepsi feliratot is a kör formájú jelölésbe, pedig az jelenleg nem benne, hanem alatta van. Porcini szerint ezért úgy döntöttek a cégnél, hogy mostantól akkor hivatalosan is így lesz, a név is bekerül a jelzésbe. A Telex azt írja, klasszikus értelemben a márkanév legutóbb 1987 és 1997 között szerepelt a logóban. Az új dizájn erre fog hasonlítani, de más betűtípussal, más betűszínnel és más szegéllyel. A cél az, hogy a jelzés a Zero-termékekre utaljon, ami a cég kommunikációs stratégiájának főszereplője lesz. A Pepsinek és riválisának, a Coca-Colának valószínűleg további lehetősége nyílik a drágításra, köszönhetően a versenytársak hiányának, és domináns piaci részesedésüknek - mondta a CFRA elemzője, Arun Sundaram, ...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Dua Lipa új lemeze