Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Tizennyolchengeres gázmotorból jön a delej, de mi lesz az akkukkal?

Globálisan 2,3 milliárd dollárnyi beruházással épültek elektromos járműveket kiszolgáló töltők. Magyarországon eddig 3579 nyilvános töltő működik, ezeknek kell ellátnia az útközben tankolni akaró közel 67 ezer zöld rendszámos autót, melyek közül minden második tisztán elektromos. A háztartási konnektorok száma több millió, de azt csak otthon használhatók. A hasonló népességű Ausztriában 21 566 közterületi töltő szolgálja a villanyautósokat. Szóval a villanyautóvásárlóknak nem csak magasabb árral és a világszerte megszűnő támogatásokkal, de itthon még a ritkább hálózat kockázatával is szembesülnie kell, miközben hitvita folyik arról, hogy mi termelje az áramot. Helyben termelt árammal töltik a villanyautót Fotó: Boros Jenő A lényeg, hogy tiszta legyen a forrás. A magyar közgondolkodásban a dunai vízi erőmű kiesik, annak ellenére, hogy az áramtermelés mellett a folyó szabályozhatósága a hajózást és a vízi szállítást is segítené. Maradnak a hagyományos energiatermelők, miközben épülnek...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu