Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A tinik diktálnak az online divatkereskedelemben

Annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20 százaléka igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához – derül ki a Glami felméréséből. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét. A több ezer […] A A tinik diktálnak az online divatkereskedelemben bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Előrenyomultak az oroszok