Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Átszervezés a Volvo marketinges csapatánál

Sztárcsevity Andrea lett a Volvo hazai vezérképviseleténél az újonnan létrehozott Consumer Experience osztály vezetője. Az ügyfélkapcsolatokért a vállalatnál már 4 éve ezen a területen dolgozó Hadnagy Attila fog felelni, míg új kollégaként csatlakozott az osztályhoz Kozma Noémi, aki a marketingkommunikációval fog foglalkozni. Kiemelt fotón: Sztárcsevity Andrea Átszervezi vezérképviseletei felépítését a Volvo Car Corporation, az első körben az EMEA régió országaiban – így Magyarországon is – alakulnak át a szervezetek. A változás a marketing esetében talán a legnagyobb és legizgalmasabb – az ehhez a területhez tartozó feladatok kibővültek és új funkciók is megjelentek, az osztály neve pedig mostantól Consumer Experience (CX, ügyfélélmény). Az osztály fő célja az lesz, hogy ügyfeleinknek prémium minőségű ügyfélélményt nyújtsunk az autótulajdonlás egész folyamata során – már akkor is, amikor az ügyfél még csak gondolkodik az autóvásárláson, és egészen odáig, amikor a meglévő autóját be...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Összeomlott a Facebook

vasarnap.hu

10perc.hu